Mustasch baby

I lördags var jag bortbjuden på middag hos Maria vilket senare ledde till utgång och en slags barrunda. Vi irrade omkring runt Sergelstorg, Mariatorget och hamnade tillslut på Götgatan i en trevlig bar med bästa DJ:en. Dock var medelåldern lite över våra förhoppningar. Sammanfattat en väldans trevlig kväll med skobeskådning. Ja just det, skor. Är du osäker på vad det är för kille som raggar på dig på dansgolvet/vid baren/var som helst så är det bara att sänka blicken och iakta hans val av skor, det säger allt, alltid.

Igår vandrade jag iväg till Skeppsholmen och solbadade, tittade på mysiga skärgårdsbåtar och inhalerade tjära och vårvind. Efter halva Skeppsholmen satte jag mig med nosen mot solen och skissade vidare lite på mitt hemliga projekt. Sedan mötte jag upp Maria och vi vandrade omkring i gamla stan och tittade på älgskylltar, mjuka igelkottar, osthyvlar med älghornsskaft och annat genuint svenskt.

Dagen avslutades på söder efter att vårt glasssug i gamla stan blivit för outhärdligt. En riktigt fin promenadslinga hittades och utforskades tillsammans med en början till solnedgång. Det härliga är ju att man måste vara ute så länge för att se solnedgång nu för tiden, då blir man glad.

En annan sak man blir glad över är små pojkar med små röster. Justin Biebers Baby är ju bara helt underbar, så sött! Högstadiekärlek.


Säg ditt
Postat av: coca-cola

nej jag gillar inte justin bieber baby är lite tråkig han sjunger ju inte så mycket i räfrengen

2010-04-20 @ 20:05:23
URL: http://coca-cola.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0