I'll just read her book instead

Har suttit ute på trädäcket och solat en lång stund nu. Vädret är utan undantag helt underbart. Mina små prickar på näsan och kinderna har blivit större och förökat sig med väldig fart. Jag hade med mig lite solunderhållning med mig till solstolen, i form av datorn med spotify (ny sommarspellista), bok (Mina drömmars stad) och skissblock, suddi och blyerts. Fick användning för alltihop och nu ska jag gå in i huset och fixa lite picknick till mina dagisbarn som ska hämtas om en halvtimme.

Ett smakprov från sommarlåtar att njuta av:


Säg ditt
Postat av: PHOTONERDEN

sv: Tack så jätte mycket! Allt bra idag?

2010-04-19 @ 20:23:50
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Maria

Picknick? åh, myspys :D måste låna mina drömmars stad på biblioteket. nu fick jag mig en påminnelse :)

2010-04-19 @ 21:11:35
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0