I am ready for a fall

Idag har jag varit ganska duktig. Dammsugit hela stugan, plockat undan från köksbordet, städat badrumshandfatet och slängt lite onödiga saker som kvitton av gullöksshopping och korkar med brända tändstickor. Sen har jag varit lite oduktig också. Har inte diskat vilket innebär att jag inte har något rent i köksskåpen, har ätit godis till lunch, har inte duschat. Ska duscha snart, ska äta mat snart och ska diska snart. Snart.

Här kommer bortglömda bilder från mina stadspromenader.

 

CIMG4054 by you.

Tyckte att Hellys efternamn passade bra på den här butiken vid Fridhemsplan.

CIMG4053 by you.

Lotusblommor, visst finns liknande på Tiger i Lund? Carolina, köp till mig.


CIMG4050 by you.
Från samma butik som blommorna, Govindashoppen. Karma är fint.


Säg ditt
Postat av: PHOTONERDEN

Fina grejer det dära!

2010-04-17 @ 22:13:17
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Caro

Jaddå jag ska, du får dock gärna ringa imorgon kl 12.10 och påminna mig;)

2010-04-18 @ 13:15:09
Postat av: Helly

Jag äter faktiskt typ inte choklad längre, har blivit en väldigt nyttig människa :)

2010-04-19 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0