Bubblegum wall

Sitter och snörvlar i takt med P3 Musik. Igår var jag på vårdcentralen och fick recept som jag sedan löste ut mot penicilin på apoteket. Medicin mot bihålsinflammation. Andra gången i rad, ligger jag i riskzoonen för varutsugning nu?

För ett par dagar sedan lyssnade jag, som vanligt, på P3 och denna gången berättade de om en vägg täckt med tuggummi. Tuggummiväggen finn i Seatle i USA och är tydligen den andra mest bakterietäta platsen på jorden. När man går förbi kan man känna en söt, fruktig doft från alla tusen (eller kanske miljoner?) tuggade tuggummi. I en intervju med en man som bor i närheten berättar han att den har blivit väldigt poppis sedan Jennifer Aniston satte sitt tuggummi på väggen i hennes senaste film, han sa "Love acctually" men det vet vi ju alla att det inte kan vara. Han sa även att han inte riktigt visste vilken film det var. Hennes tuggummi finns där någonstans i alla fall.



gumwall by you.

 

Det är en väldigt färglad vägg och det finns inte ett enda "hattecken", i form av t.ex. snoppar och annat trevligt. Däremot kan man htta många hjärtan och glada hälsningar (allt gjort av tuggummi förstås). Kanske en modern fredssymbol? Tugga dig till gemenskap.

 

PS. Pep just ut ett litet "JA", Justin Biebers Baby sattes på, tack P3!


Säg ditt
Postat av: Maria

najsigt värre :) usch och fy, tycker synd om dig och dina bakteriefyllda bihålor (vilket kanske inte heller lät så fresh men iaf). No good!!! Skickar en kryapådigkram!



p3 är bäst

2010-04-28 @ 13:35:08
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Maria

i know, älskar att vinna (ja, du vet min tävlingsglädje he...) men ja valborg. stannar faktiskt ändå tills på tisdag nere i la lundia. men sen - ses ses :D

2010-04-28 @ 13:56:46
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Caro

Jag ska åka dit och slicka på varenda tuggummi så att jag kan säga att jag tyyyyyp har hånglat med Jennifer Aniston:) japp

2010-04-28 @ 21:23:31
Postat av: Helena

Jag har varit vid bubblegum wall i san luis obispo :) väldigt fint och äckligt på samma gång

2010-04-28 @ 22:24:53
Postat av: Malin

Hahhaa ja Love Actually ar det ju absolut inte... Bounty Hunter ar val hennes senaste? Daremot vet jag inte om hon kladdar med tuggummi i den, har inte sett den an.

2010-05-03 @ 19:52:41
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Linn

Vackert. Men jag kan inte låta bli och tänka på alla bakterier. Det är säkert en väldigt stor bakterieodling hehe

2010-05-04 @ 06:55:31
URL: http://90dagarivietnam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0