Symbol for reality

Har precis kommit på att jag var på en informationslektion om biblioteket på SOL i onödan idag. Jag skulle egentligen gå på en sådan rundtur nästa vecka, najs. Jag tyckte att det var lite konstigt att jag inte kände igen en enda av de som borde vara i min grupp, men nu slipper jag alltså gå nästa vecka och det är ju inte helt fel!

En annan halvbusig sak är att jag har frossat choklad och popkorn ikväll, men bara som underhållning till underhållningen. Har nämligen haft en helkväll framför datorn och sett sånt som jag missat när det gick på TV, alltså Modehuset Chanel, True Blood och Roast på Berns. Väldigt underhållande faktiskt, och ännu mer uppskattat med några rutor mjölkchoklad och en påse poppisar. Jag sprang in i Jennifer på SOL idag, hon läser rysk kulturhistoria, och vi kom fram till att vi nog måste gömma oss när vi är 25+ eftersom det tydligen är då som ens ämnesomsättning blir sämre och det är den vi har klarat oss på i alla dessa dar. Vi får låsa in oss i en husvagn tillsammans och fortsätta våra osunda och dödligt härliga vanor tills fettet tar över och vi drunknar i varandras valkar. Ser fram emot det.



Lekte även med Julie idag och fick höra om fina Leeds festival-minnen, ibland är det bajs att gå i skolan. Därför bestämde vi att vi skulle luncha vid universitetet någon dag så att även hon får ta del av alla vackra gestalter som där vandrar omkring, några omedvetna om alla drägglande blickar, andra mer än fullt medvetna. Det är dock en vetenskap som måste studeras på universitetet! (allt detta måste hinnas med innan min 25årsdag alltså)


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0