I cheated on the tests

Egentligen är jag nu på SOL och diskuterar hemtentan med mina gruppmedlemmar. Men vem försöker jag lura. Jag kommer inte åka dit idag, som jag hade planerat. Det började med att jag skulle ta på mascara men istället för att måla ögonfransarna så målar jag ögat och får väldigt ont. Sådana här missöden brukar gå över av att blinka några sekunder och sedan måla vidare på rätt ställe, men nej då. Det kändes verkligen som om jag hade en sten i ögat. Efter 5 minuters blinkande gick jag tillslut och tvättade ögat med ljummet vatten. Inte ens det hjälpte min hidösa ögonsmärta så jag ringde gruppen och sa att jag nog blir sen och frågade hur länge de är kvar där. Jag ska nu alltså ringa om jag blir bättre. Jag är bättre nu, känns ingenting i ögat längre, tiden läker alla sår som man säger. Däremot känns det inte bättre med plugget. Känns heller inte lönt att åka till universitetet för att komma i slutet av deras diskussion. Jag stannar hemma och pluggar istället.

Därför stänger jag nu av datorn, koncentration!

Säg ditt
Postat av: Copenhagen Lifestyle

Heej,

ja det är en helt underbar stad! Nej jag flyttade hit nu i september och började skolan här. Var här på besök några dagar under modeveckan med min mamma bara.

2009-09-30 @ 15:31:57
URL: http://copenhagenlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0