Come in to my bed

Nu ska jag snart somna. Jag vill sova nu, men känner att kvällen har mer att erbjuda. Det har den dock inte. Min mamma står och sörplar te i köket och jag tänker mer och mer på vart jag hamnar i vår, Paris eller Stockholm? Förmodligen Stockholm, det ska bli roligt, och inte roligt på danska då alltså.

Jag och Robert har även bestämt att vi ska göra ett klädmärke. Någon gång. Snart. Det ska vara snygga, lite preppy kläder, en känsla av gossip girl, har vi kommit fram till. Han måste bara läsa klart businesschool och så får jag väl knyta kontakter och lära mig mer om sömnad och teckning tills dess. Looking forward! Tänk vad häftigt det hade varit, jag blir helt lycklig när jag tänker på att det kanske faktiskt kommer funka! Wohoo!


Såg nyss klart Modehuset Chanel på svtplay, vackert värre. Efter att ha sett det så förstår jag hur en Chanelklänning kan kosta 90 000, det är faktiskt a piece of art. Tycker dock att sömmerskorna borde få mer cred än Lagerfeld, det är dom som gör allt.

http://eaesthete.files.wordpress.com/2009/07/block_chanel.png?w=430&h=568
Denna skiss är förmodligen inte gjord av Karl Lagerfeld då han inte kom till Chanel förrän på 80-talet, men han ritar fint.


Säg ditt
Postat av: Freja

sv: yes det är dom :) Aa det kommer från Lindex :)

2009-09-26 @ 18:57:57
URL: http://influenced.blogg.se/
Postat av: Stina

Oj, kul planer du verkar ha :)

2009-09-26 @ 22:49:33
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0