Rush blush

Har precis läst genom en massa inlägg från förra och förrförra året, intressant minst sagt. För exakt ett år sen så var jag en förvirrad liten flicka med för många tankar om ovärdiga personer. För två år sedan hade jag inga tankar och idag, hmm, jag tänker men lever ändå kan man väl säga. Analyserar lagom mycket och inte så att något går sönder. Priset för årets flum går till Mikaela baserat på föregående stycke.


Om en timme ska jag till Linn för att äta sushi och thaimat och sen ska jag pinna vidare till Maria och förfest. Efter pepptalk, rumpskakning och vilda vänner som gör roliga saker tillsammans ska jag ut på ÖG:s och slå klackarna i taket. Kvällen kommer bli fantastisk och jag kommer vara glad och fri som en fågel!

PS. har hittat en hel drös med finfina saker från forever21 som jag vill köpa. Allt tillsammans kostar 474kr, jag tackar USA för deras pinsamt låga valuta (just nu 6,88).

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0