Fatpool

Idag vaknade jag med två påsar under ögonen. Då kanske du tänker, jaha men det har väl alla när de vaknar efter en natts festande, men sådana här påsar har jag ALDRIG haft i hela mitt liv innan. Mitt vänstra öga är värst, när jag tittar ner så känns det som om jag stänger ögat. Inte coolt. Jag befarar att det är på grund av min insmorning av hudkräm i ansiktet igår som gjorde sitt, jag änvände en parfymerad hudkräm. Jag ska aldrig mer smörja in huden under ögonen, aldrig. Känner mig lite som Quasimodo.

Gårdagen hade kunnat vara bättre då jag partypoopade rejält genom att bete mig som jävligt gnällig och jobbig tjej. För mer detaljer, fråga.


Har annars jobbat fem gånger denna vecka vilket är grejt, pengar rullar in som de ska. Missade dock en föreläsning för att jag kollade på mitt jobbschema istället för MKVschema. Just det! Jag jobbade på Lunds också, riktigt roligt faktiskt. Tack Maria! Blev 11 kr rikare, fick göra en massa coola drinkar, lyssnade på en efterbliven brat som upprepad gånger använde uttrycket "what the fuck liksom", klämde en killes finger i dörren och fick blåsa, pillade på Chanelväskor och en massa annat skoj!

Snart kommer Berty och flyttar in piano, då ska vi kramas. Och som han säger, puss på rumpan!

Säg ditt
Postat av: maria W

Underbart att du tyckte att det var kul. Petter verkade gtycka om dej. Han frågade efter dej på novishfesten i fredags.

Tackfest på torsdag, glöm ej. Tjänstemanna fest på fredags. GLÖM EJ! Ta med dej 40 kronor på torsdag så kan du nog ge dom till petter gissar jag. Så får du jobba för dom en gång till innan terminen är slut :)



Varför partypooper? Låter verkligen inte som du. :O



Puss/ Maria

2009-10-12 @ 19:06:54
URL: http://maariaw.blogspot.com
Postat av: mikaela

WOHOO haha lunds va fettigt roligt ju :)) skall ej glömma tackfesten (lr som min kursare råkade säga "tacksägelsefest") och inte heller de 40kronorna! jag vill jobba när du jobbar också, då nästa gång jag ska jobba, hade vart fett! (om du kan alltså) svarar på partypoopern på din blogg :) PUSS

2009-10-14 @ 17:23:08
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0