Drop out

Har nu, eller snarare för tre dagar sedan, hoppat av min kurs på Lunds universitet. Resten av terminen kommer alltså inte spenderas bakom högar av kurslitteratur, i stora hörsalar eller vid dyra studentkafféer. Bara possitiva aspekter! Resten av året kommer därför förhoppningsvis spenderas bakom H&M:s kassor så att jag får cash. Då inte genom rån utan genom jobb som H&M:are.

Igår var det nation, det var roligt men på torsdag blir det roligare, då är det jobb på Lunds som gäller! I förrgår jobbade jag på Gustavs och stod upp sex timmar i rad, kanske låter som en barnlek men jag är dock inte van vid sådana typer av lekar, pust. Det hela förvärrades, eller förbättrades (humöret förbättrades), av att Felicia hade lite inflyttningsparty i sin nya lägenhet vid Hilton. Absolut inte en förvärring faktiskt, jag bara ljög, men min hunger förvärrades och det känns som att jag har varit konstant hungrig den senaste veckan, kan inte få nog av mat!

Idas linnen med texten "I'm a model, blogger, designer etc. am working on my new album too". I bakgrunden syns Toras blomstriga hårspännen. Foto Ida Pyk

Dessutom sprang jag in i ingen mindre än Ida Pyk på väg till broren härom dagen. Jättejättekul och sjukt udda. Hon var tydligen i Malmö för en dag och precis då råkar vi vara på samma ställe, coolt. Hon var där för att hennes kläder ska säljas på Tjallamalla vid Davidshall nu, eller de finns ju där redan för hon skulle lämna dem när vi sågs. Så skoj! Måste kolla in hur de ser ut i skånemiljö ju. Såg på bilderna från hennes malmödag på hennes blogg att min kära vän Toras huvudbonader, eller blomsterarrangemang låg på borden på Tjallamalla också. Jag ska få köpa ett sånt för kompispris, de är väldigt fina.


Säg ditt
Postat av: Maria

hihi. tack för kommentaren om bilder :) blev en glad människa :) sötnos!

2009-11-04 @ 13:36:38
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: mikaelalala

åh ja men dom är jättefina, du är duktig! var glad baby

2009-11-05 @ 00:34:18
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: sara

supersnygg blogg!

2009-11-05 @ 01:01:14
URL: http://saraakerbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0