That's just what they'll do

Är lika glad som Julias Happywall just nu. Fyndade nya ankelboots på Humana. Hittade en vinterjacka också, min decemberbudget är räddad. Nu har jag avklarat både skor och jacka för under 400:-. Vad ska jag säga, det kallas tur!



Åt på Spyken med Julia och hennes blåa portfölj innan stadenrundan. Det kändes minst sagt konstigt, inte Julia och portföljen utan att i ett naffs komma tillbaka till tidiga mornar, tunga väskor, stressiga sistaminuten-arbeten och små barn. Inte jättesmå barn men ändå under snittet.

Säg ditt
Postat av: carolina

hahaha ta inte barnen på allvar - det gör ingen här på kontoret!

2009-11-17 @ 20:06:14
Postat av: mikaela

hahaha YES! men ibland, carolina, kan jag känna att du luktar illa. som att du har bajsat på dig?

2009-11-17 @ 20:30:00
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: den blåa portföljen

tur.. eller skicklighet? snygga foton. och tack för sällskapet under den goda fiskmåltiden!

2009-11-17 @ 20:48:09
Postat av: den blåa portföljen

och, hahaha, min happy wall..

2009-11-17 @ 20:48:58
Postat av: mikaela

TACK SJÄLV kära blåa portfölj! finaste spykisten som är kvar :) (får du hälsa att julia är alltså)

2009-11-17 @ 21:07:20
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: carolina

ja men då kommer jag att tänka på en liten kritik till dig, att du e dum i huvudet. Som att ditt huvud är en bajskorv med skal runt.

2009-11-17 @ 21:12:42
Postat av: Maria

Såg dig när du vandrade upp från Humana. Skulle som vanligt hänga på körskolan (spenderar inte alls för mycken vaken tid där :)) Hihi

2009-11-17 @ 21:47:46
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0