Tea and cookies

Känner mig febrig fast utan febern. Mitt huvud är nere i marken, eller hade varit om jag inte hade hållt uppe det med halsen. Det känns tungt och fullt av för mycket fula saker. Är det stress? Är det hunger? Är det sömnbrist? Jag vet inte men nu ska jag äta något, nudlar kanske, sen ska jag äta lite mer, kakor och te kanske.

Köpte vinterkappa idag! Det blev en helt annan än den jag hade kollat ut igår, spännande! Den är mörkmörkblå med guldiga knappar, väldigt 80talsinspirerad siluett. Den kommer förmodligen från 80talet så det är kanske inte så konstigt. Fin är den i alla fall. Har precis sprättat bort axelvaddarna från den och ska nu bara hitta en ultimat halsduk att ha till så att min vinteroutfit blir fulländad. Jag och Julia (vi var på parterapi idag så hon var bla med och köpte kappan också) kom fram till att det är mycket roligare att gå ut på vintern när man tar på sig något fint först. Kyla blir en hobby.

Säg ditt
Postat av: jenny

Haha, "sälj dig dyrt" nästa gång får jag kräva mer än en liter sojamjölk;D

2009-11-19 @ 09:46:13
URL: http://ltg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0