Reunion

Jippiejahoo! Det regnar, blåser stormbyar och är känslomässigt minusgrader ute, kan dagen bli bättre? Svar ja. Den inleddes med superstresscykling till pågatågen som följdes av svallningar och försök till sminkning i en nästan tom kupé, sånär som på en liten förnöjd tant med page och leende. Väl i Malmö jobbade jag 8h på Gustavs torg, H&M. Såg en wunderbaum kappa på en av affisherna i affären men hittade den inte någon stans på riktigt, finns förmodligen på damavdelningen, jag var på divided och trend. Älskar trend. Får ett pirrigt sug i magen varje gång jag går genom. Den 25 smäller det som Uggla säger.

Efter lite vampyrsnack och godistuggande på jobbet pinnar jag hem till huset och fadern, nyss hemkommen från staterna med Annika. De har tydligen gift sig högst upp i empire state building, magiskt romantiskt eller vad?! Händerna var vacker utsmyckade med fina ringar med texten "tänk på mig" initsierat i dem, men på franska. Sen fick Carro gröna converse, Berty en fingul Ralph Laurenskjorta och jag tre par spettstrosor från, trumvirvel, Victorias Secret! Så söta och väldigt härligt material. Hello bombshell!


Så här snygg rumpa får jag i de nya trosorna. NOT. Eller jag får se, har ju inte testat dem än.


Säg ditt
Postat av: Karin

söta trosor också

2009-11-05 @ 10:26:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

hahaha kommentaren var riktigt kul. dagens första skratt, jobbar hemifrån för är hängig/sjuk och behöver höra sånt:)

2009-11-05 @ 12:26:16
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0