No, my bag is so full of chocolate

Nu är jag sur. Hade skrivit fetaste inlägget och så startar datorn om utan anledning så att allt försvinner. Det är nog Linneas fel. Hon sitter två centimeter ifrån mig och läser fulbloggar och kallar projektarbete för dase. Hej där.

Har skrattat så att jag har fått huvudvärk hela dagen. Roligt men jobbigt. Jobbigt när det är roligt. Fina fikor med fina flickor är skyldiga mig en näve huvudvärkstabletter. De får allt ställa saker och ting till rätta. Nej förresten, om att ställa saker och ting till rätta betyder att jag slutar skratta så vill jag nog leva med lite huvudvärk. Tack!

Nu till dagens andra skratt, jag hatar snigel for life, och det är en sanning!


Säg ditt
Postat av: freja

hahahah

2009-11-15 @ 14:02:47
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: carolina

- Alex did you bring the laptop?

- No, my bag was so full of chocolate

hahahahaha ofta du kommer ihåg det!?

2009-11-17 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0