A little bit

Nu har jag sålt min väska! Är väldigt glad, tror dock att jag tog lite för lite för den, 100:-. Men det är lätt att säga nu när jag har sålt den, trodde inte att någon skulle vilja köpa den över huvud taget. Därför ändå nöjd. Ska sälja mina blue suede shoes från Bianco också. Ett par sneakers i klarblå mocka, riktig snygga men ack så små. De luktar syntetisk jordgubb också som vissa skor på Bianco gör. Knasig produktidé. Hur lät det när de kom på det egentligen? "Åh jag vet! Vi tillsätter en sliskigt söt syntetdoft i sulan, det både döljer tåbiran och får en att tänka på billigt luktsuddi på samma gång, vilket kap det blir!". Snyggheten på skorna väger i och för sig upp lukten väldigt mycket. De kan jag nog sälja för mer, kanske 400:-. Jippie!

Nu ska jag sparka mig i  ändan, ta mig i kragen, få tummen ur röven (vilket burleskt ordval) samla mig och börja sätta mig med mina skattepapper. Jag ska jämka.

Sålänge kan denna fina video rulla.



For you I keep my legs apart


Säg ditt
Postat av: Karin

lyssnade sönder den låten i våras!

hoppas du får en fin fredag:)

2009-11-20 @ 10:19:42
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0