Jelly beans

ASOS MATERNITY Embellished Strap Babydoll DressDen klänningen vill jag ha. Kanske kan sy själv? Hmm.. kan väl inte va så svårt. Älskar den bilden, helt somrig. Jag får Amsterdam-flashbacks, vet inte varför.


Vi har ingen lektion idag, eftersom samhällsläraren är sjuk. Däremot ska jag se Emil Jensen i aulan kl 13, och det ska bli skoj! Han är bra, och jag borde äta lunch i skolan. Kommer jag nog inte göra dock. Emil börjar om 40 min och alla har redan ätit så om jag vill äta i skolan får jag skynda mig som bara den och sen äta ensam i matsalen. Inte roligt det inte. Därför ska jag äta lunch hemma!

Säg ditt
Postat av: niiniboo

jag älskar jelly beans!

2009-03-07 @ 01:53:43
URL: http://nihao.blogg.se/usa
Postat av: mikaela

haha jag gillar ordet :)) själva godiset är nog inte my cup of tea egentligen

2009-03-08 @ 00:15:21
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0