I don't do poems, poems do me

Jaha och nu då?

Hoho okej så ska jag inte säga, det bubblar i mig... jag är färdig med hemsidan! Den är uppladdad! Så jefvla gött! Samtidigt som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med min fritid nu (men oj vilket liv jag hade nyss då) så är det faktiskt inte riktigt sant, jag ska ju ha hemsidan i ett år till. Plus att jag nu kan ha en fritid! Har sagt nej till så mycket på senaste tiden känns det som! Eller i alla fall senaste veckan...



Efter att precis ha rätt ut ett och annat missförstånd med luleå ska jag nu ta nåt att snaska på (tittar vindögt upp och säger "ett äpple!"). Men så länge mina vänner, gå in här: modigt.se, och gör det NU!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0