Fierce

Snart är den här! Hemsidan vi alla väntat på (det är bara att erkänna) kommer inom några timmar (iaf max några dagar) finnas ute på the world wide web! Ojojoj, jag sitter nästan och svättas, så rädd för att någonting kommer att gå fel! Redan nu kan du iofs gå in på modigt.se och upptäcka att den finns där, snart. Just det, det är det den heter, modigt.se, så håll utkik! Världens bästa (måste ju vara positiv) hemsida om mode för både tjtjer och killar! Haha vad många utropstecken det blev i det här inlägget, men det är det värt!

Tänk positivt!


Har inte denna positiva man varit i Lund och halat? Jag tror bestämt det.

Säg ditt
Postat av: N

Tack detsamma får jag säga! Du skriver superbra.. jag har slöat ner mig dock och uppdaterar lite för sällan.. haha

2009-05-05 @ 15:20:56
URL: http://nooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0