Jolly Roger

Sitter och smälter framför datorn. Är oerhört trött och ska gå och lägga mig så fort jag har betalat min balklänning. Jag lovar. Det är egentligen inte så att jag vill vara uppe så här sent, jag ska jobba imorgon, rensa ogräs och sopa förråd och annat skojigt, så jag vill faktiskt sova en stund innan dess. Nu smälte jag lite till. Min armbåge droppade ner på skrivbordet och mitt huvud är nu i flytande form. Med magen full av popkorn och fisk (dock inte i samma måltid) är jag ändå inte mätt. Åt lite för långsamt då jag är lite nervis, och har vait nervis de senaste timmarna. Väntar på ett mejl som jag hoppas innehåller fina nyheter. Kommer nog inte få det förrens imorgon iaf eftersom det inte finns någon vettig människa som sitter och skriver viktiga mejl vid den här tiden på dygnet.

Därför god natt.


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0