Mint blush

Idag var det Hallå skola! och dagen började så fint den kunde med sovmorgon till 8.30 eftersom vi inte började förrän 11.30 vilket innebar frulle med Julle! Vi drack latte och lingonte och pratade om vad vi vill bli när vi blir stora och om våra små ekonomihöjande barn. För utan mitt lilla barn hade jag inte haft råd att sitta där och mysa, jag blev trots allt 360:- rikare igår. Tack Fredriks föräldrar!

Carolina är inte längre en fri kvinna. Nu är det räls som gäller, i minst ett år. Men inte var stackaren deppig för det, det enda hon fick panik för var att hon inte längre kunde vissla, vilket hon så småningom listade ut. Vi får väl se hur det är i morgon säger jag! Om hon inte lyder i fortsättningen kan man alltid hota med att slå henne på munnen.

Förresten, kolla in Anna Suis hemmsida, it made my day.


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0