Love my bones

Gott nytt år allihopa everybody! Nytt år betyder ju egentligen inte något, fysiskt sätt. Ingenting förändras bara för att det plötsligt blir den första januari. Däremot kan man låtsas att allt börjar om på nytt, att man får en ny chans och att det nya året innebär en massa nya förändringar. Jag gillar att låtsas. Så därför har jag redan varit ute och sprungit, inte en men TVÅ gånger. Alltså har mitt nya år redan inneburit fysiska förändringar. Däremot är mina tankar de samma. Jag är fortfarande glad, nyfiken, förvirrad, hoppfull, fnittrig eller ledsen för samma saker som 2008. Det kräver förändring!

Således, ny fysik kräver nya tankegångar!

P.S http://www.expressen.se/nyheter/1.791709/ann-levde-med-binnikemask-i-tio-ar, ajaj. D.S

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0