Eye of the tiger

Tror jag har lite feber, kan inte komma på en annan orsak till min tunga kropp, och knopp (inte som i KP dock). Ska gå och lägga mig precis som alla andra nätter men nu tror jag nog att jag kommer frossa lite. Inga konstigheter.

Var i stan och fikade med Maria och Helly idag. Jag har inte varit mätt på fyra dagar pga olika nervösa störningar. Jag är konstig, jag vet. Är hungrig och vill äta men blir lite smått illamående så fort jag tänker på att äta. Därför passade en hallon och banansmoothie med sugrör bra (slank ner snabbt innan jag hann börja tänka), toppad med grädde, chokladsås och äppelskivor och jag blev en glad och lite mindre hungrig tjej. Helly drack ljummen varmchoklad (det tog så lång tid att få dryckerna så chokladen han svalna) och Maria var traditionsenlig med kaffe. Allt var gott och roligt men jag var inte på topp då en liten huvudvärk knackade i tinningarna och onödiga och energikrävande tankar bankade hjärnceller. Inga konstigheter.


Min farligaste tiger hoppar omkring på modigt.se och förgyller min vardag med små morranden när jag är nere och behöver någon att klappa. Ska gå och klappa tiger nu faktiskt. Inga konstigheter.

Säg ditt
Postat av: esmeralda

jaaa eller hur, och framför allt busenkelt!

2009-12-09 @ 00:11:29
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0