Dreams of owls

Aj. Jag går försiktigt ner för trappan och sätter mig med en ljummen kopp oboy. Nu är bikinilinjen vaxad och fin. Lögn. Den är inte fin än, får vänta på att huden ska lugna sig lite. Slutsats av bikinivaxning blir som följer: känns mer lönt under själva bikinisäsongen, luktar gott, gör ont i max 7 sekunder/drag, svårt att få bort hår på vissa ställen utan att det känns som att man dödar huden, mysigt att smörja in med olja efteråt. Lite negativt men mycket positivt också, har du inte testat och funderar på det så tycker jag du borde testa, lite kul ändå. Får ge rapport imorgon om hur det blev efter lite vila och med trosor från Victorias Secret på. Då blir det fest!

Just det, träffade Robert P. innan idag, han envisades med att ta bild på oss så jag fick till slut ge efter. Här är resultatet, lite kul att han typ tittar bort och ser "ovetande om att han blir fotad" ut medan jag glor in i kameran. Men sådan är han min Robbie, lekare.


Säg ditt
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha cool bild!



det låter som en kul fest.



Jag ska jobba 9 till 18 imorgon, 10-14 på lördag sen är det julbord med jobbet på lördagskvällen och sen jobb igen 13-17 på söndag...men ska försöka hinna med lite tecknande =)

2009-12-04 @ 00:02:44
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: maria w

Någon förväntar sig hook? Vaxad bikinilinje och allt! jag gillar det skarpt.

Ses ikväll snygging.

Snygg bild föresten. Jag visste inte att du och Robert hängde. Fast jag har inte mycket ölver till den där vampyshysterin. Men det går inte att förneka att han ser bra ut. Lite ofräsch men attraktiv :P

2009-12-04 @ 10:58:07
URL: http://maariaw.blogspot.com
Postat av: Sofka

haha tack för det :D trevlig helg :D

2009-12-04 @ 10:58:11
URL: http://sofkaa.blogg.se/
Postat av: Mika

Haha, riktigt cool bild. Jag älskar Rob! :)

2009-12-04 @ 13:57:10
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha

2009-12-05 @ 17:10:47
Postat av: julia

hahaha

2009-12-05 @ 17:11:32
Postat av: julia

ja ok, jag vet, det kom två gånger. dåligt

2009-12-05 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0