Sweet escape

Nu sitter jag hemma med ensamheten och söker jobb hos de affärer som inte tar emot ansökningar i.r.l.

Igår åkte jag till Malmö för att lämna lite efterhandsmerit om jobbet i sthlm till Zara. Jag mådde inte prima ballerina på morgonen, har en förfärlig hosta sedan lördags natt, men jag tänkte att allt känns värre på morgonen så jag skakade på pälsen och begav mig. Väl i Malmö känner jag att jag måste gå i slow motion för att inte drabbas av hostattack och förvärra mitt redan dödströtta uttryck. Däremot förvärrades mitt humör när jag kommer in på Zara och frågar första bästa expedit om butikschefen är inne och han svarar att han inte vet eftersom att det är hans andra dag på på jobbet. De har alltså förmodligen redan anställt personal och dissade mig totalt. Inte coolt alls. Jag lämnade i.a.f det jag skulle lämna och åkte sen hem.

Väl hemma har jag 38.9 grader feber så jag somnar med flannelpyjamas och vintertäcke i ett kokhett, eftermiddagssol- rum. Skönt.

Nu är jag hungrig men utan feber (tror jag). Trött och uttråkad dock.

Känner du någon som behöver muntras upp? Gör det rätta...

Bästa...

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0