If we keep up this pace

Jag är väldigt ensam hemma. Lever det glamorösa vuxenlivet och njuter av allt från toalettskurning till morgontidning, från äckligt till mysigt. Det jag inte har gjort idag är att tvätta håret som för tillfället har krupit ihop till en liten äcklig tuss på toppen av huvudet, eller med andra ord är uppsatt i en knut från i morse. Jag tänkte testa om det tar längre tid för det att bli fettigt och smutsigt mellan tvättarna om man har en smutsperiod på några dagar. Eller med andra ord är jag för lat för att visa min kropp sanitär hälsa.

Ikväll ska jag i alla fall leka med Helena och imorgon ska jag leka i Robert och Elins nya lägenhet. Ska nog även förbi Zara och leta jobb, och förbi forex för att växla tillbaka tjeckisk valuta. Just det, jag måste ju göra klart R&E:s present, en liten bild på ett kyssandes par under paraply i regnet.


Tog denna bild som inspirationskälla, ska bara omvandla kupén till oväder.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0