Ice cream raindrops

Nu är jag hemma från stan. Jag förstår de som flyttar till Stockholm och tycker att allt annat är lite tråkigare sen, det låter löjligt och överdrivet men jag förstår dem verkligen då jag nog är en av dem. Känner i nuläget iaf att hufvudstaden är en gnutta (om en gnutta betyder enormt) roligare än Lund. Jag vill tillbaka!

Här kommer lite bilder från vernissagedagen med efterfest på Kåken.


Bea och Ida (älskar Idas skor, glömde dock fråga var hon har fått tag i dom, förmodligen någon fräsig marknad i Paris)


Jag med narcissist-linnet som jag fick !


Ljusutblåsning med Anna och Ida


Anna Klein skär tårtan

Säg ditt
Postat av: Maria Wingren

Mikan, fick du mitt sms den 14:e? Eller har du bytt nummer? Hoppas du hade det asfett i el stockholmo.

Tänkte in du vill ses någon dag.

Har du mitt nya nummer? 0734199010.

Ring mej.

Puss/ Maria W

2009-08-17 @ 21:58:21
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vilka härliga bilder! och vilken grej du varit med om!

härligt!

2009-12-03 @ 23:22:50
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0