Four

Hejdå Stockholm! Nu sitter jag på tåget mot Lund och är fruktansvärt trött. sov typ 4 timmar inatt. Var hos matilda och hennes lägenhet igår och hon insisterade på att jag skulle stanna lite längre varje gång jag tänkte på att jag borde gå, så så blev det också. Hade väldigt trevligt (guh vad torrt det låter, trevligt) och mysigt.

I torsdags var det vernissage för Ida Pyk-märket och sen efterfest på Kåken, det var riktigt roligt. Jag kanske inte låter så pepp just nu men det beror på min trötta fysik, inombords dansar jag runt som Michael Jackson på ecxtacy.

Berättar mer en annan gång, ska ta en nap, god natt, eller nej det får ju bli god dag!


Ett litet smakprov från efterfesten, tårtan!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0