Hello

Ja, nu sitter jag här hemma, tittarut genom trädgårdsdörren på rosor, maskrosblad och solsken. I bakgrunden hör jag Linneas p3spelande. Det är faktiskt väldigt mysigt, alla är hemma, till och med bobba. Han är trevlig så länge han pallar, då gillar man honom.

Har skrivit ett brev som jag ska skicka ut till en bunt tidningar, eller så många modetidningar som möjligt rättare sagt. Det är till mitt projektarbete, tänkte att jag skulle kunna åka på någon form av studiebesök (helst på ELLE) för att få en massa insikt, inspiration och tips.

Igår var det 18års party, härlet, härlet! Grattis Tora och Agnes!

As strong as you might
Working day and night
Whatever happens
Do the DANCE
Do the DANCE
The way you move is a mystery
Do the DANCE
You're always there for music and me

Bilden “http://www.elleuk.com/var/elleuk/storage/images/starstyle/style-files/kirsten-dunst/node-200139/2198350-1-eng-GB/kirsten_dunst_mode_large_qualite_uk.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Kirsten Dunst, ständig inspirationkälla

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0