Humming

Anastasia sjunger "I'm sick and tired of always being sick and tired" och det är precis så jag känner mig. Jag är så sjukt trött på att vara sjuk och trött hela tiden... det känns som om jag har en knut på min näsa och ett srypkoppel runt halsen... inte coolt, eller socialt. Jag har så tråkigt! Innan var jag så sjuk att jag ändå inte kunde göra något men nu är jag uttråkad... det värsta är nästan att min solbränna från siesta håller på att försvinna! Ujujuj.

På tal om siesta så var det en trevlig tillställning. Så många bra band med superb musik! Haha vad knasig jag låter. Nä men musiken var jättebra, förutom att Lykke Li ställde in.. taskigt tycker jag. Trots all bra musik är jag lite less på festival nu. Jag klarar bara inte av kampingen, så äckligt, varmt, dräggigt och hm, sa jag äckligt? Nä där var jag bara när jag var tvungen. Min dunderförkylning beror nog väldigt mycket på siesta också. Jag var redan lite snuvig när jag stack dit och så frös jag som en isbit på nätterna, plus att det just under nätterna inte blev särskilt mycket sömn. Men jag får nog säga att det var värt det! Jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit!

Åh det kliar i mitt öga! Har nog ögoninflammation också...

Hatten av för Adam Tensta

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0