Sweat

Åh hjälp! Sen jag gick upp imorse har jag haft på mig träningskläder. Började med att jogga en liten runda (inte liten för min kondition) och sen kom jag på att jag ska hålla i uppvärmning på idrotten på måndag, fick smått panik. Men det löste sig fin fint eftersom Elin var här (broders flickvän) och hon är friskis och svettis ledare. Jag fick hela hennes uppvärmningspass, med perfekt musik till. Så jag har övat,övat,övat och tränat. Svettigt! Nu ska jag nog duscha, och äta, och vila. Vill se på "flicka med pärlörhänge" ikväll. Eller kanske Titanic. Nä, inte båten, för sorglig (pallar inte sådana filmer), det får bli flickan med öronen. Just det, melodifestivalen! Nä förresten...


Brian Reyes

Designer du jour for ladies who lunch



Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0