Sweet sugar candy man

God jul i stugan, villan, lägenheten, kojan, hålet, slottet, hyddan, tältet, bakgränden! Nu är den slut, i år igen, julen. Men god har den varit trots vissa snedsteg och missöden. Det blev ingen juldagsdamn på mejeriet för mig, men på annat håll. Och ja, DAMN är verkligen rätta ordet, ujujuj. Det inleddes med + och slutade med - om man säger så. Men slutet gott allting gott, en handling gör inte en människa och specielt inte om personen i fråga mår dåligt, vet att den har gjort fel och ångrar det. Jag säger som John; let it be.



Jag lider även med min syster som är den bästastebästa lillasystern, oftast i alla fall. Det löser sig, det gör det alltid! (Tack Timbuktu)

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0