Pear

Det snurrar i mitt huvud! Jag är så väldans trött just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är knappt att jag orkar trycka ner tangenterna för att bilda dessa ord! Insane I tell you.

Har skrivit ner obegripliga anteckningar på vad Julia berättade om styrelsesätt i telefonen. Nej inte styrelsesätt i telefonen, styrelsesätt i världen, vi pratade i telefonen. Jag förstår inte riktigt vad jag har skrivit. "Små men många! Inte människorna som röstar fram huvudet i svea. Riksdan har makten, regeringen är de blåa.

President; folket väljer huvud, indirekt eller direkt, flest röster ledamöten. ... Regelbundna val (vart 4 år) julia o mikaelapartiet! Vem som! Alla får rösta! Var sin röst. Hemlis. " Jag är nog i särklass sämst på att göra anteckningar när jag är trött och lyssnar på telefon.  Det kom jag på nu.



Således!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0