Holding on without any reason

Julefest i fredags, till och med lussekatterna dansade! Det blev verkligen en lyckad natt trots jobbig början. Min outfit var miltsagt tajt. Hade på mig guldtajts och korsettliknande sak, endast! Ja okej, och en gigantisk rosett på knoppen. Fick mången komplimanger vilket alltid är uppskattat! Stod med Gustav ganska stor del av kvällen vilket även det var uppskattat, han var ett mycket trevligt sällskap! Jätteskoj och snäll man det där! Han hjälpte mig att inse vilka som räknas och vilka som inte gör det. Annars hade saker kunnat sluta illa. Nä, det hade de nog inte, jag är för handlingsförlamad. Men kvällen var ett äventyr och alla var så sjukt snygga i sina utklädnader.


Slutkomentar för kvällen: thanks bro!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0