Hey hey hey

Jag är nog lite för tröt för att känna att jag är trött, ändå är jag inte jättetrött. Jag borde inte vara det i alla fall. Okej lite trött får jag nog vara.

Igår stod jag i garderoben på Klubb XV (15), det var najs men oh så trött jag var! Började 23.00, slutade 03.30 och gick hem 03.50. En spännande natt ändå. Åt först middag hos Sissi med buds, mycket mysigt, sen susade jag till stan och fulla studenter med canada goose jackor. Många snygga män kan jag säga dig, om man bortser från "pappa betalar". Det var tjugoårsgräns så standarden höjdes lite om man säger så. Eftersom det var första gången jag jobbade fick jag kvällens dricks, 25:- (som jag inte hade hjälpt till att samla ihop alls), så det var ju skojigt det med, och snällt. Väldigt fin stämning bland personalen, jag gillade det helt enkelt. Kan ju också bero på att jag får ganska så najs lön för det också. Snabba cash!

Nu ska jag dusha, kanske slår till med en kalldusch för att vakna till lite. Sen blir det thaimat med familjen. Nej! Jag måste plugga först, ujujuj. Sen mat. Sen Dirty Dancing med Jennifer och popcornen. Sen sova, hoppas det inte blir för sent.


I carried a water melon?


Intresting hu?

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0