I don't want your ugly elephant

Varför? Jag har inte riktigt koll längre, känns det som iaf. Skrev spanskaprov idag och jag hade faktiskt pluggat denna gången, hoppades på att jag skulle få ut något bra av det. Men NEJ, says the man in washington. Halva provet bestod av luckor man skulle fylla i med verb böjda i imperfekt och preteritum, det är omöjligt! Och jag hade pluggat! PLUGGAT! Åh, jag blir ledsen.

http://www.claudiocolombo.net/FotoDVD/dumbo2.jpg

Lyssnar på Edith Piaff, La vie en rose. Lyssnar på Dumbos mamma sjunga Baby of mine (snyft). Lyssnar på J'y Suis Jamais Alle, soundtracket till Amelie de Montmartre.
http://medias.unifrance.org/medias/2868/format_vignette/amelie-from-montmartre.jpg
Nu lyssnar jag inte på någonting, oj, häh, ljudet var avstängt. Nu lyssnar jag på Photobooth med Death cab for cutie. Jag vill, vill, vill se dom. Jag vill verkligen se dom. Dom spelar på Arvikafestivalen i sommar. Jag måste dit! Men det är ingen som ska dit...Kan man åka på festival allena? Nej.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0