Bloody sunday

Söndagar käns på något sätt så fel. Jag menar, det är helg nu men imorgon är det inte det längre och därför känns denna dagen helt plötsligt inte lika skoj längre... om du förstår vad jag menar. Fast när det är måndag önskar man i och för sig att det fortfarande skulle vara söndag :P

Denna söndagen ska jag ha lite kalas. Det blir ännu mer tårta och min farmor och farfar, min faster och hennes familj kommer och firar min, sedan länge gångna, födelsedag. Det blir kul, det är alltid skojsigt att träffa kussarna! Seciellt tvååriga Ebba, som är det sötaste som finns! Och Cornelia som btw hade 8 års disco igår (eller hur, så gulligt!) och Filippa såklart som är min lilla blondie (okej hon är iofs 15...)

Jaja var bara tvungen att visa min kärlek till släkten :P dom är så söta allihop! Så nu vet ni vad jag ska pyssla med idag. Vad hittar du på?


Här skulle jag ha varit idag om det inte hade varit för kalaset.

Säg ditt
Postat av: Karin

m wok har jag alltid hemma:)

2007-09-23 @ 14:26:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Helena

Det låter ju jättemysigt. Hoppas att ni får trevligt!

2007-09-23 @ 14:26:25
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0