товарищ

Kamrat på ryska ser ut så här; товарищ :D 

Jag försöker att konsentrera mig på vad jag borde göra (hitta på en myt om något nutida fenomen) men det funkar lixom inte riktigt. Vad ska jag skriva om? Hur bakmaskinen kom till eller nåt? Nää... hoppas det blir god mat på lunchen idag... men ikväll är det i alla fall "Heroes"! Det får man ju inte missa! Den där kinesen alltså, vilken kille ; )

Jag var och shoppade i måndags, vilket var ett stort behov för min garderob! Köpte en kofta, jätte skön, på God Damn och ett linne i gallrian på Storgatan.

Säg ditt
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en bra dag och får en skön helg!

2007-10-05 @ 14:08:27
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0