phu..

aja.. vet ej vad jag gör längre.. tittade på idol nyss (asså seriöst, idol(!) på en fredagskväll) är dock glad att Amanda gick vidare, hon gick på min skola förra året(cool) ! Så jag såg henne typ varje dag :D (jätte glad) plus att Elina, som var med i idol förra eller ja nåt år, hon med rosa hår, hon ser jag varje dag i skolan också :) fast det är inte så coolt egentligen... jag är nog lika cool ha ha..

Lika cool som Jensen blir jag nog aldrig ;D

Jag har idag säkrat min framtid vad det gäller livmoderhalscancer, tog en spruta i min muskulösa arm. Det gjorde inte så ont, bara lite, det är bara det att jag verkligen inte gillar sprutor eller saker som sticker in i mig på oönskade ställen, typ blodprov. Några i klassen har skaffat P-stav, vilket jag aldrig skulle klara av, usch. jag kände på M:s stav inne i armen, asså det var oerhört obehagligt. Jag klarar inte av sånt helt enkelt.

Så på grund av att jag vaccinerade mig så missade jag skolans årliga adventsång. Jag hörde dem öva igår när vi hade dörren öppen på spanskan, det var riktig änglamusik! Så fint! Som Kishti i Idol (favoprogram :D) skulle ha sagt: Halleluja moment! synd bara att jag missade själva kören idag...

Dagen slutade ändå oerhört bra med handbollsmatch mellan de två rivalerna i Lund: Katte VS Spyken! Det var skit kul och vilken stämning alltså! Min broder dömde matchen (lite partisk) och han höll med om att trycket  och ljudet var högre än elitmatcherna! Det var riktigt roligt! Älskar handboll, vilken sport! Och vilka ben dom där killarna hade :P så snyggt :D

Oj vad mixat detta inlägg blev.. skit samma!
ha det bäst ha en fest!

Säg ditt
Postat av: Maria W

Dommaren är mutad klappklapp klappklapp klapp Dommaren är mutad klappklapp klappklapp klapp Dommaren är mutad klappklapp klappklapp klapp
xD

2007-12-01 @ 16:07:24
Postat av: mikaela

haha du maria jag säger bara en sak, vem stod med byggare? ;D

2007-12-04 @ 21:29:40
URL: http://galago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0