Nipprig

Min lillasyster fyller fjortis på torsdag så vi firade henne med tårta idag. Jag gav henne en nipperask med små blommor på från guldfynd. Usch jag gillar inte ordet nipperask :P det låter så nipprigt, men asken var fin.

Jag är så lycklig, jag köpte kläningen från asos! Jag lyckades att få tag i den i storlek tio! Får väl sy in den om den är för stor... den ska komma inom nio dagar. Värsta snabbt (är inte van vid att shoppa på internet)!


Nipprig
Vill ha den här väskan från Topshop! Måste ha en ny skolväska som inte går sönder bara för att man har en massa läxor.

Säg ditt
Postat av: Anonym

Nej, jag skulle bara ångra mig om operationen gick fel. Eftersom jag inte gjort någon annan operation förut så vet ag inte om jag skulle sakna min gamla näsa men det får vi se då. ;)
Självklart ska man först försöka acceptera det men jag har tänkt på det här i många år så det är igenomtänkt. :)

2007-05-07 @ 19:22:57
Postat av: Lisa

Tack så jättejättemycket! :) Det finns örhängsplattor att köpa på pysselbutiker, t.ex. Panduro som är som ett vanligt sånt här enkelt örhänge fast med en platta på istället liksom där man kan sätta vad man vill ^^
Tack för komplimangen för designen också, kul o höra, men visst är det tråkigt när det går överstyr och den blir snodd.. Men sånt händer, det får man ta. Tack än en gång! Kramar

2007-05-07 @ 19:45:51
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0