List it

Min lista över vad jag känner för nu i sommarens regniga tider:

 
♣ Pengar (nästan alltid ont om)
♣ The Sounds senaste skiva "Dying to Say This to You"
♣ Senaste numret av ELLE magazine, på engelska (är alltid före med allt)
♣ Ny frisyr, min nuvarande är utvuxen page, skulle vilja ha riktig page igen
♣ Ett sånt paraply som liksom är toppat högst upp, riktigt snyggt
♣ SOL! Kan det inte vara sol resten av sommaren? Pleace?

Min framtida frisyr? -->        Subscription magazine cover.jpg

Säg ditt
Postat av: Angie

Tack ! :D men jösses vilken fin bakgrund du har , vart har du hittat den ? :O och hur byter man den ? för ja får aldrig till det :S HA det bra ! :D

2007-07-23 @ 20:02:32
URL: http://gelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0