House of Holland



Just nu sitter jag p[ ett hotel i Amsterdam. Riktigt lovely, exept att rummet e ganska skabbigt, but I will survive. jag kom precis hem from stan, from vilken jag inhandlade en oversize tee med texten Everybody need to be loved! Lite i stil med House of hollands snyggingar.

Det e riktigt fint her. Det e nastan som Venedig med alla kanaler. Jag visar bilder nar jag kommer hem!

OBS! Jag vet att detta inlegg ser sjukt ut men ni for tanka pa att dom tre sista bokstaverna i alfabetet inte finns pa detta tangentbord :P That's why


I'll be back!

Säg ditt
Postat av: Bloggdesigner

Hej!
Har råkat missa din kommentar, så det var tur att jag gick igenom dem :)
Jag gör allt i photoshop!
Kram Bloggdesigner

2007-08-02 @ 09:27:08
URL: http://bloggdesigner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0