Chocoladehagel

Åh, nu är jag hemma igen :). Det känns bra och skönt men lite tråkigt... i Amsterdam gjorde jag saker hela tiden, såg nya platser och hus. Nu är jag tillbaka till verkligeheten. Men jag får väl säga som Dorothy i The Wizard of Oz; "Ther's no place like home"!

Jag har blivit lite sockerberoende efter min utlandsvistelse. Holland är ett mycket sött land om man säger så. Med oss hem har vi typ fem paket med chocoladehagel, typ chokladströssel men mer chokladigt, och en burk med chokladkräm, som nutella men sååå mycket godare, och en burk med pindakaas, jordnötsmör. Jag åt rostebröd med chokladkräm varje morgon, det måste ni prova, så oerhört gott :P!  

Amsterdam Fashionweek avslutades precis när jag var där. Vi såg stora tält som monterades ner och när jag kikade in lite i ett av tälten kunde jag se en runway plockas undan och packas ihop. Synd bara att en visning säkert hade kostat svinmycket och att allt tog slut... men man kan ju inte få allt, kanske, inte alltid i alla fall.

Dagens, eller veckans märke får bli River Island eftersom det var där jag fyndade mest i Amsterdam.

90s1.jpg

Tot straks!

Säg ditt
Postat av: Karin

den filmen är väl för underbar:)

2007-08-02 @ 20:04:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: AE

Varför döper du bloggen till Galago, är du inte riktigt klok?

2007-08-03 @ 15:34:48
Postat av: mikaela

svar AE: läs nya inlägget om varför, eller du kanske inte är riktigt klok :P

2007-08-07 @ 10:31:57
URL: http://galago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0